Jeg lever mit liv på Amino i øjeblikket! :) Jeg er, som mange nok ved, i gang med at bygge en webshop op. Men jeg synes at det er SÅ pinligt, at jeg hele tiden skal poste nye indlæg, hver gang jeg støder på et nyt problem. (Og det gør jeg TIT!!) Jeg er bange for, at folk bliver død trætte af at se mit navn hele tiden. "Er det nu HENDE igen!" - Derfor søger jeg en "ekspert" i Presta/Unoeuro. - En person, der måske alligevel som mig bruger det meste af sin tid ved computeren. Vi kan komme i kontakt med hinanden eventuelt igennem Skype. Du skal have tålmodighed he he Jeg vil gerne betale beskedent for denne support - Har ikke så meget at rutte med, men jeg er godt klar over, at der nok ikke er nogen, der gider bruge al den tid på mig (Og mit pis) personligt. ;) - God aften! :) |
Hey RemouladeRikke.
Jeg har da fulgt dig lidt undervejs - og jeg vil "sgu" ærligt tilstå at jeg synes du er en rigtig sej "tøs". Du kæmper og kæmper for at komme igennem med noget af det du tror på - og derfor synes jeg ikke du skal "sætte dit lys under en skæppe".
Der vil være mange mennesker herinde der vil hjælpe dig på vej (uden at tænke "Er det nu hende igen!" - eller rettere - det kan være de tænker det, men på den positive måde .
Jeg kan forestille mig, at du med tiden nok skal have hjælp på flere fronter - og derfor tænker jeg at du måske skulle opbygge dit eget lille netværk. Du må gerne tilføje mig på Skype (bennielarsen) - det er ikke alt jeg kan hjælpe med, og det er heller ikke altid jeg lige har tid - til gengæld hjælper jeg dig helt gratis.