Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indeksering i Google

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville først og fremmest få noget tekst på jeres kategorisider.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Den hurtigste måde at løse problemet er, at vælge et "henvis til" domæne i Dandomain, så bliver testshoppen 301 redirectet til det rigtige domæne.

Det gør du sådan:

Indstillinger >> Site >> Rediger >>

Hvis du ikke har både www.actionudstyr.dk og actionudstyr.dk på listen, skal du tilføje det der mangler, og så vælge hvorfor et du vil have som "master". Ved det sætter du flueben i "henvis til". Så bliver testshoppen redirectet til det rigtige domæne, og dine kvaler er forhåbentlig ovre indenfor en overskuelig fremtid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Uden yderligere kommentarer:

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 23:35

Per Allerup:

Den hurtigste måde at løse problemet er, at vælge et "henvis til" domæne i Dandomain, så bliver testshoppen 301 redirectet til det rigtige domæne.

Det gør du sådan:

Indstillinger >> Site >> Rediger >>

Hvis du ikke har både www.actionudstyr.dk og actionudstyr.dk på listen, skal du tilføje det der mangler, og så vælge hvorfor et du vil have som "master". Ved det sætter du flueben i "henvis til". Så bliver testshoppen redirectet til det rigtige domæne, og dine kvaler er forhåbentlig ovre indenfor en overskuelig fremtid.

Hej Per.

Tak for dette svar. Jeg har gjordt dette nu. Men det hjælper vel ikke på alle problemerne med dublicate contet ?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:42

Når du så har gjort alt det, de andre snakker om og anbefaler, så kan du få lavet et sitemap gratis op til 500 sider her, som du så uploader til din hjemmesides root folder og derefter fortæller google i webmasterværktøjer hvor dette kan findes.

På den måde kan du følge med i hvor mange af dine sider er indekseret i google's indeks.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Actionudstyr.dk Skrevet kl. 09:24

Nu har jeg været inde i Webmarster Tools og fjerne Demo siden fra Google. Skal jeg så bare få den lukket ned så den ikke kommer frem igen, og så er jeg ude over det problem med duplicate dontent. 

i hvert fald fra den kilde ? :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)