Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan ikke gøre mig selv til admin på en Facebook side jeg har lavet - hjælp!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Vækstvirksomhed Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Håber at der en nogen som kan hjælpe mig med mit firmas facebook side. Jeg har lavet den under et nyt log in, således at kontoen ikke er smeltet sammen med min private profil. Derefter har jeg så "synes godt om" for at kunne indsætte mig selv som admin/forvalter. Jeg er dog ikke synlig på Vækstvirksomheds side, hverken den offentlige eller i administrator panelet, men på min private profil kan jeg jo se at der er "kontakt". Jeg får også nyheder på min væg. To af ialt 4 "synes godt om" kommer frem i administrator panelet, men jeg selv og en anden gør ikke. Man skal jo have "synes godt om" siden for at kunne indsættes som forvalter, men den afviser at jeg er en af dem. Jeg har prøvet at "un-like" og like igen over flere dage, men det hjælper ikke.

Er der nogen der ved hva faen jeg lige gør???

Seevt. mere her:

https://www.facebook.com/pages/V%C3%A6kstVirksomhed/660931380600730

Med venlig hilsen

Lisa

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever at der er problemer med at forvalte medlemmer/likere lige nu på nogle af de sider jeg bestyrer, så måske er det en af Facebooks mange, irriterende glitches. Lige umiddelbart fra det du skriver, burde du kunne indsætte dig selv som admin, fra sidens administrationspanel.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)