Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app udvikler som partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Jeg søger en app udvikler som partner, da jeg selv mangler den tekniske indsigt. Men jeg vil opstarte en utraditionel app virksomhed, som skal fokuserer på at skabe apps til markedsføring. Det utraditionelle som skal differencerer virksomheden, kan jeg ikke oplyse offentligt, men det er her den kommende partner skal spille en vigtig rolle.

Jeg søger en dygtig app udvikler, som er frisk på at arbejde hårdt og som brænder for at være en del af et nyt projektet. Men også som tør at tage ansvar, og som vil slide for at løse problemer og gennemføre, ligesom jeg selv. Personen skal være indstillet på samarbejde og have en professionel indstilling til arbejde.Jeg er klar over at det er svært at forholde til et projekt som ikke beskrevet fuldt, men jeg vil gerne finde den rigtige person, før jeg kan beskrive virksomhedens kerne kompetence.

Lige kort om mig og hvad jeg vil bidrage med, jeg er studerende på CBS og sidder i forskellige organisationer på universitet, heriblandt en iværksætter organisation.
Mine stærke sider er markedsføring, økonomi og salg. Jeg er vant til samarbejde og stræber efter at skabe resultater. Jeg har et stort netværk, som vil være en vigtig brik i virksomheden.
Jeg vil tage forretningsdelen i virksomheden, da det er mit kompetence område.
Hvis det har interesse så er det linket til min linkedin: http://dk.linkedin.com/in/nickchristiansen1/

Hvis mit indlæg har vækket din indre iværksætter og lyst til at prøve nye område indenfor app udviklingen, så skriv en besked til mig med dit cv og en kort beskrivelse af dine kompetencer/personlighed. Skriv også gerne hvis du har spørgsmål.

Mvh
Nick.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)