Hej alle sammen. Jeg søger en partner til et projekt. Det omhandler en modeportal, som skal gøre det lettere at finde webshops på nettet og gøre det enkelt mere enkelt at surfe rundt efter webshops. Ud over det det koncept skal portalen omhandle mode nyheder, lettere at finde outlets i Danmark også en sektion over hvilke modeblogs der er at finde i Danmark. Der er mulighed for, at tilføje flere ting da hjemmesiden ikke er færdig programmeret. Jeg syntes selv sitet er lavet på en unik måde som skiller sig ud fra sites der skulle være lignende og mener bestemt der er en stor målgruppe for sådan et site. Jeg søger en partner til dette projekt som er klar på den udfordring til at gøre sitet landskendt. En der ser muligheder for at forbedre sitet løbende og som helst har noget erfaring om hvordan det her projekt skal tackles. Jeg har en masse ideer til hvordan indtjeningsmuligheder er for dette site, det kræver dog en masse hårdt arbejde over en længere periode. Men har forestillet mig, at den bedste mulighed ville være at lave det til et stort "affiliate" site. Men det kan jeg altid komme ind på senere hvis du er interesseret. Hvis der er nogle der skulle have interesse for dette, så skriv en besked til mig der fortæller noget om jer selv og hvilke kompetencer i har for at passe godt til dette projekt. Hjemmesiden er www.modeindeks.dk Mvh Thomas. |
Partner til Modeportal søges
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Hvis der er nogle der er interesseret i at vide mere så skriv endelig :) |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)