Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres bedste SEO tip ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse K:

Det er da ret interessant.. Vil det sige det faktisk ikke kan betale sig at læse bogen nu? Elller kan man stadig få lidt god viden ud af den?

Jeg vil sige, at den kan bruges til en generel orientering.

Risikoen er bare, at man kan bruge rigtig meget tid ved at følge bogen uden at få ret meget ud af det. Jeg vil sige, at befinder man sig i et marked med lille konkurence, dvs. hvor ens konkurenter ikke har gjort noget videre ud af deres søgemaskineoptimering, så kan man sikkert komme godt i gang med bogen.

Men er konkurencen hård (og den bliver jo hele tiden hårdere og hårdere), så anvender man ikke sine ressourcer bedst muligt ved at følge bogen.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:06
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:11

Hejsa

Jeg har ikke selv læst den fulde version af E-pusher, men da det er en webshop du har med at gøre vil jeg anbefale dig at tage et kig på http://www.e-pusher.dk/ som er skrevet af Martin Thorborg.

Når man taler om at optimerer sin webshop er det som regel ikke nok med et par tips og tricks indenfor SEO, men også kigge på de sider kunderne lander på (landingpages), samt om siden konvertere til et salg.

E-pusher indeholder en masse information om netop de "små ting" der gør at en webshop sælger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:27

Karsten Nygaard:

Et simpelt tip der giver pote:

Sørg for at have en sigende titellinie på dine produkter - det er et "standalone tip" der giver noget ... En titellinie er det der står aller aller øverst i din browserr når du læser siden.

Og jeg kan garantere for det virker :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:51

Tjah, du skriver "tip" i ental. Så hvis jeg skulle give bare ét enkelt tip der virker, så skulle det være "drop optimering til søgemaskiner!"

Tyvstjålet fra deMib's gamle site. Men den holder stadig vand.

Ellers har jeg her en gammel begynderartikel, og kan også tilslutte mig tippet om at samle indgående links.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)