Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres bedste SEO tip ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webshop ejere !

Jeg synes, søgeoptimering er een stor jungle at finde rundt i - specielt når man har et begrænset budget (og det har man jo som nystartet) og ikke er en seo haj (eller it kyndig på nogen måder!) selv ....! Så ganske kort til alle jer etablerede webshop ejere - hvad har virket bedst hos jer ? Hvor har I fået mest tilbage, hvad kan I anbefale ? 

Knus Smille

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 11:47

Jeg er igang med at læse bogen "Bliv nr. 1 på google" udgivet af forlaget libris. Det virker indtil videre som en god bog, for os der ikke har særlig meget forstand på SEO..

Den kan købes ved www.saxo.com..

Lasse

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 13:30

Hej Lasse, ok den må jeg ind og tjekke. Hvor ny er den ? Mvh Smille

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 13:59

Jeg tror den er fra 2005. Er ikke helt sikker?

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:20

Kære Smille

Jeg er næsten klar med et gratis e-kursus i søgeoptimering. På kurset vil jeg formidle gundlæggende søgeoptimering via e-bog og små film.

Du skal være velkommen til at skrive dig op til kurset på min hjemmeside SEOkursus.dk Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:15

Hej Smille.

Een af de største beslutninger, du skal tage i forbindelse med din on-line markedsføring er at beslutte, hvem du skal lytte til.
Vælger du forkert risikerer du at gøre en masse ting omsonst.

Jeg blev gjort opmærksom på "Bliv nr. 1 på google" efter at jeg havde skrevet Søgeoptimeringsrapporten.
Bogen beskriver mange ting, der intet har med Søgemaskineoptimering at gøre.

Viden er også en helt anden i dag end da bogen blev skrevet. Der er løbet RIGTIG meget vand i åen siden bogen blev skrevet for at sige det mildt.

Og som det gælder med outdated information, der stadig "flyder" rundt på Internettet, sådan gælder det også denne bog: Bogen går f.eks helt vildt op i Page Rank, som blot et en mindre betydende parameter i SøgeoptimeringsRapporten.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 24. Jul 06
Skrevet kl. 20:29

Det er da ret interessant.. Vil det sige det faktisk ikke kan betale sig at læse bogen nu? Elller kan man stadig få lidt god viden ud af den?

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 21:30

Et simpelt tip der giver pote:

Sørg for at have en sigende titellinie på dine produkter - det er et "standalone tip" der giver noget ... En titellinie er det der står aller aller øverst i din browserr når du læser siden.

Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 07:56

Tak allesammen. Jeg vil straks gå ind og tjekke, om jeg har titellinier på mine produkter. Jeg vil også kigge nærmere på dit kursus Torbjørn. Jeg har også kigget lidt på bøger på nettet som SEO for Dummies (!) - men er nervøs for om materialet feks er forældet eller primært rettet mod det amerikanske marked (og der er vel forskel?). Men lidt kan man jo altid lære! Knus Smille 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:20

Smille:

hvad har virket bedst hos jer ?

Kort sagt: indgående links.

Lad andre linke til din hjemmeside eller webshop med en ankertekst Du gerne vil fíndes på.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)