Hej Amino. |
Fritlægning af produktbilleder
- 1
Frederik har SmartClipper.dk . Kan varmt anbefales. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Fik da lige sendt dig en pm med et godt tilbud |
Hvis du nu betaler de sølle 99 kr for Amino+ |
Ellers så tag et kig på http://clipping.dk/ - det er i hvert fald fornuftige priser. |
Hej! Du får lige et exceptionelt godt tilbud herfra; de første fem billeder gratis :) Hvis du vil benytte dig af det, kan du bare lige vedhæfte billederne i en mail til kontakt@fritlaeggeren.dk Hav en forsat god aften! Med venlig hilsen Lasse Starcke Fritlæggeren |
Hej martin .. Hvis det er 5 stk du har behov for, så send dem til mig, så laver jeg dem da lige gratis for dig, da vi jo laver 4 gratis fritlægning til nye kunder. Send dem gerne på mail i første omgang, så laver jeg en mappe i dropbox og uploader dem når de er færdige. Tja (at) juul-s.dk |
Hej :) Det kan vi sagtens hjælpe dig med :) tjek evt. vores hjemmeside på www.Clipping.dk Vi tager kun kr. 5,95 pr billede - og så er de første tre billeder gratis, så du kan se om resultatet lever op til dine forventninger :) Fortsat god aften Venlig hilsen |