Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Historik problemer ved skift af hosting.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har lige skiftet hosting af min webshop. Og det er gået ganske fint bortset fra hvad jeg oplever på min egen PC (iMac), som jeg har brug til en masse testning osv.

Selvom jeg rydder cache og sletter historik, så bliver jeg meget ofte (men ikke altid) sendt til en fejl-side fra den gamle host, der siger at siden er under opbygning. Hvordan kan jeg "kappe forbindelsen / slette historikken" 100%, så jeg er sikker på at blive directed til den nye host?

Mvh

Jesper

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skifter hosting, så laver du noget der hedder en redelegering af dit domæne, det du gør er at pege domænet hen på nye IP'er.

Dette tager lige fra 1 time til 72 timer (Oftest indenfor 24 timer).

Nu ved jeg ikke hvad browser du bruger - i google chrome, der findes der en plugin der hedder 'Cache Killer'. - Denne plugin, slår generelt din cache helt fra - det gør at du browser internettet langsommere, så brug den kun til at teste om det løser problemet.

Hvis du bruger Firefox, så prøv at brug denne metode til at fjerne cache - LINK 

Et godt tip er at genstarte dine browsers helt, da det ikke altid virker at bare slette cache.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)