Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsstrategi?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg får brug for en analyse/markedsføringsstrategi når jeg om få mdr. åbner min web-butik/web-auktion. Jeg har afsat 100.000,- kr. til markedsføring det første år, og vil selvfølgelig gerne bruge pengene der hvor de gives flest mulige kunder.

Så det jeg har brug for er nogle der kan rådgive mig omkring dette, og måske være behjælpelige med at lave en plan for markedsføringen.

Det må meget gerne være et sted i jylland (allerhelst midtjylland), da jeg har det bedst med at se folk i øjnene når der snakkes.

Nogen der kan anbefale nogle? 

Nogen der kender lidt til priser for et sådan arbejde?

Mvh Kenneth 

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:56

Hej Kenneth.

Jeg driver marketing konsulent virksomheden Ad:mission hvor specialet netop er det, du efterspørger. Jeg bor i Agerbæk nær Grindsted, så det må da siges at kunne passe ret godt geografisk Smile

Personligt har jeg det seneste år arbejdet med marketingstrategi og mediaplanlægning for bl.a. følgende typer kunder:

1. Ehandels virksomhed, kontorartikler

2. Modevirksomhed, selskabstøj

3. Servicevirksomhed, direct marketing

4. Handelsvirksomhed, vvs og industri

5. Produktionsvirksomhed, Rustfrit stål.

Jeg vil meget gerne tage et indledende (og naturligvis uforpligtende) møde med dig, så du kan se, hvem jeg er og den anden vej rundt. Besøg Ad:missions hjemmeside for at læse mere og/eller finde mine kontaktoplysninger.

Jeg håber at høre fra dig...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:52

Hej Kenneth

Tror jeg har anbefalet dig WideVision i en anden tråd også. Oprigtigheden er stadig den samme. Snak med Jeppe og hils fra mig....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)