Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fransk leverandør snyder - Hvad kan jeg gøre ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har købt varer hos en Fransk leverandør, og er blevet snydt.

Jeg betalte for ca. 2 måneder siden 3300€ til en Fransk leverandør, men har kun set halvdelen af varerne.

Det er nu en måned siden jeg modtog lidt under halvdelen af varerne, og vi har siden været i dialog om den resterende del.
For godt 2 uger siden aftale vi så at jeg skulle have resten af pengene retur, da jeg havde bestilt varer et andet sted og ikke kunne vente på hans varer.

Han har siden næsten dagligt skrevet at de kommer og jeg skal være tålmodig fordi de har travlt osv.

Jeg har flere gange taget ham i at lyve overfor mig, og der har løbende været trusler fra begge sider.

Det skal siges at leverandør er en Kinesisk virksomhed og han er Europæisk disributør. De tager ham konstant i forsvar og siger hele tiden han nok skal betale. Jeg har nu 4-5 gange fået besked på at "Tomorrow we will make the banktransfer" Jeg har selvfølgelig ikke set en cent fra ham, og han kan ikke sende et screenshot af overførslen.

At glemme de ca. 2000 euro er ikke en mulighed. Jeg VIL have dem.

Det er den Franske distributør jeg "slås" med

Hvad kan jeg gøre Amino ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MoobMedia:
At glemme de ca. 2000 euro er ikke en mulighed. Jeg VIL have dem.

2 muligheder - sæt dig ned og vent på at de måske kommer eller smid endnu flere penge efter ham ved at sende ham til inkasso.

Alternativ spørg om det danske handelskammer kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)