nogen der kan hjælpe med et sært problem i Danløn har en medarbejder der fik lavet kuk i sit skatte kort så hun pludselig ingen fradrag havde og skulle betale 67% i skat, hvad selvsagt gav udslag i ramaskrig hos pågældende medarbejder, da hun pludselig ikke fik noget udbetalt stort set. så hun gik til skat og fik rettet tingene op , og nu kommer det egentlige problem det nye skattekort bliver ikke indlæst i Danløn, hver gang jeg beder den genrekrevirere hendes skattekort henter den det gamle kort????, har talt med skat og kortet er aktivt og det ser fint ud inde hos skat så hvad gør jeg????? kan jo ikke kører hendes løn på det gamle kort for så får hun jo ingenting udbetalt??? og jeg kender ingen metode for at ind taste et skattekort manuelt i Danløn Johnny |
Det lyder mystisk at den ikke genrekvirerer det nye skattekort. Har du set det nye skattekort så du ved det findes og er korrekt?
Er det mere end 24 timer siden det er genereret hos skat.dk?
Har du derudover ventet 24 timer efter genrekvirering hos Danløn? Jeg har svært at tro, at danløn systemet ikke altid rekvirerer nyeste kort - og de der høje procenter ofte hænger sammen med at der ikke eksisterer et forskud overhovedet men - gå i hjælp hos danløn, kommunikation og spørg der, de svarer på kort tid i arbejdstiden
vh