Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkert indlæst skattekort i Danløn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fuglebjerg
Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

nogen der kan hjælpe med et sært problem i Danløn

har en medarbejder der fik lavet kuk i sit skatte kort så hun pludselig ingen fradrag havde og skulle betale 67% i skat, hvad selvsagt

gav udslag i ramaskrig hos pågældende medarbejder, da hun pludselig ikke fik noget udbetalt stort set.

så hun gik til skat og fik rettet tingene op , og nu kommer det egentlige problem

det nye skattekort bliver ikke indlæst i Danløn, hver gang jeg beder den genrekrevirere hendes skattekort henter den det gamle kort????,

har talt med skat og kortet er aktivt og det ser fint ud inde hos skat så hvad gør jeg?????

kan jo ikke kører hendes løn på det gamle kort for så får hun jo ingenting udbetalt???

og jeg kender ingen metode for at ind taste et skattekort manuelt i Danløn

Johnny

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:23

Det lyder mystisk at den ikke genrekvirerer det nye skattekort. Har du set det nye skattekort så du ved det findes og er korrekt? 

Er det mere end 24 timer siden det er genereret hos skat.dk?

Har du derudover ventet 24 timer efter genrekvirering hos Danløn? Jeg har svært at tro, at danløn systemet ikke altid rekvirerer nyeste kort - og de der høje procenter ofte hænger sammen med at der ikke eksisterer et forskud overhovedet men - gå i hjælp hos danløn, kommunikation og spørg der, de svarer på kort tid i arbejdstiden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35

Få medarbejderen til at tjekke hos SKAT at ændringerne er kørt og ikke hænger et sted.

Det er ikke mange uger siden jeg havde en sag, hvor det vidste sig at ændringen i et skattekort hang i en løkke, som SKATs medarbejder ikke kunne se. Der blev ventet forgæves på et skattekort, som aldrig ville være dukket op....

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:49

Henrik Koudahl:

Få medarbejderen til at tjekke hos SKAT at ændringerne er kørt og ikke hænger et sted.

Det er ikke mange uger siden jeg havde en sag, hvor det vidste sig at ændringen i et skattekort hang i en løkke, som SKATs medarbejder ikke kunne se. Der blev ventet forgæves på et skattekort, som aldrig ville være dukket op....

Enig Henrik,

Eller kontakt SKAT på din virksomheds SKAT Erhverv (TastSelv-siden), så får du meget hurtigt en besvarelse eller en kontakt.

Ved fremsendelse af beskeden kan du anføre medarbejderens navn og cpr.nr., så SKAT kan undersøge "fejlen" med det samme.

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)