Vækst er noget alle iværksættere ønsker sig mere end noget andet og gerne i udlandet på de store vækstmarkeder. Men så bliver man lige vækket af drømmen fordi man skal forholde sig til hundredvis af papirer, kontrakter, legalisering og ikke mindst af alt, det hav af gebyrer, priser og uendelige omkostninger det fører med sig. Ja... Så er drømmen ligesom slukket her for de fleste små og mellemstore virksomheder hvor midlerne og tiden ikke er til det og vi kender jo alle til at hos pengeinstitutterne er der i hvert fald ingen penge eller hjælp at hente for de fleste i dag. Min idé er at hjælpe alle disse virksomheder til vækst i første omgang i Østeuropa og Rusland inklusive. Dette kan gøres på en måde så din/jeres virksomhed slipper forholdsvis billigt hvad angår etablering og drift. Uanset om der er tale om salg, internetbasserede shops, produktionsvirksomhed, eller om der er tale om at få turister til Danmark. Huset der skal hjælpe danske virksomheder har jeg valgt at kalde for "Det Danske Hus" Hvor alle virksomhedens interesser varetages imens du/i stadigvæk kan holde fokus på virksomheden herhjemme i Dannevang alt imens virksomheden er i gang med at blomstre. EKSEMPEL 1. Etablering: 56.500 + Egenkapital (ApS) (Stempelafgifter, løn, legalisering og drift den første måned.) Månedlig drift 1.800 EUR. Opfølgning hver 3 måned. Når virksomheden kan bære sig selv betales der 16% i kommission og den månedlige driftsomkostning på 1.800 EUR bortfalder. EKSEMPEL 2. Er du interesseret i at høre mere? Så kan jeg meddele at for at dette kan blive virkelighed og at "Det Danske Hus" kan komme i gang med at gøre vækstarbejdet for dig/jer som minimum skal have 20 virksomheder med fra start. Og det første land etableringen skal foregå i, er Rusland og vil derfra styrer de øvrige lande i Østeuropa indtil der forhåbentlig kan etableres særskilte afdelinger af "Det Danske Hus" (Priserne er for hvert enkelt land der ønskes at opereres i) Med Venlig Hilsen Bjørn Lind |
Rusland, Østeuropa, Kina, Asien og Brasilien.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)