Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

M-box laver ballade med vores sider

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vi de eneste som har seriøse problemer med M-box for tiden? Vores sider har været on/off oppe og nede de sidste par dage; nu melder siderne så en standard M-Box hostingside... og alle vores sider er dermed nede.

Hvordan har I andre løst det; ventet på at de løst problemet? eller har I flyttet Jeres sider til en bedre host?!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:13

Kontaktformular + 'Ring mig op' funktion på deres egen side er ligeledes ude af funktion. Jeg håber I læser med her!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:21

Lav dog en support ticket, og spørg hvad de laver.

Tror de kan svare, hvis du har nogen spørgsmål Smile

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er også gal her! Har allerede skrevet til dem for et par timer siden og afventer nu svar, som jeg håber kan give en løsning/rettelse, når de står op på kontoret.

Alle de 20 domæner jeg hostet gennem M-box, linker ind til dem selv fra her til morgen.

Jeg har yderligere haft store problemer det sidste stykke tid, hvor en 500 fejl er dukket op fra tid til anden idet man redigere sine sites.

Samtidig har et af domænerne fuldstændigt mistet sin kontakt til WP installationen. Midt i det hele!

Dette har jeg haft support tickets omkring den sidste uges tid for at finde en lønsing og det er godt nok ved at være lidt for tidskrævende, til at jeg synes det er sjovt.

Det er kritisk at have et så ustabilt system! Specielt for os som ikke blot har "her er min hund" sider hostet hos virksomheden, men faktisk lever af at have et online eller flere online websites!

Jeg håber på en snarlig løsning, men overvejer kraftigt at skifte dem ud med alle de fejl jeg konstant oplever.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:23

Hej Lucas.

Det er gjort for et par dage siden; ellers kunne jeg jo blot have skrevet med dem der ;o) Men de henviser overordnet til; at de ikke ved hvad der sker med siderne - ikke specielt betryggende.

Men tak for dit forslag; som jeg dog har gjort nytte af :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:30

Christoffer Steenbeck:

Hej Lucas.

Det er gjort for et par dage siden; ellers kunne jeg jo blot have skrevet med dem der ;o) Men de henviser overordnet til; at de ikke ved hvad der sker med siderne - ikke specielt betryggende.

Hvad man kunne gøre, er så efterfølgende at følge op på kontakten, og spørge om de har fundet ud af hvad problemet var.

Det kan være da du har spurgt, at de stadig har været ved at fejlsøge problemet, og derfor ikke har kunne give dig et konkret svar, og derfor har givet svaret som du siger ovenfor.

Jeg ville ihvertfald selv tage kontakt til folk - for at høre om de havde fundet ud af hvad grunden egentligt var.

Men i værste fald, kan man vel altid tage den backup man har, og flytte et andet sted hen, hvis man ikke er tilfreds med hvad man får leveret.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:33

Hej Lucas.

Tak for dit 'korrekte svar' :-)

Jeg kan blot konstatere at situationen er forværret; så de kan næppe have fundet en løsning.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:37

Hvis i med M-box mener meebox, så kan jeg informere om at de sider jeg har på web4 kører fint, det er sø også den eneste server jeg har noget på fra meebox

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:58

Vores ligger på web9

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 09:00

Det må være den server man skal over på så. Det her er da et mareridt.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)