Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en god ide? - Som du vil dele?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften lyder. Har du en god ide som du ved at du nok alligevel ikke kommer til at føre ud i livet, og som du derfor ønsker at dele med omverdenen?

Så kunne det være fedt hvis folk ville dele deres ideer her, så andre ildsjæle vil kunne drage nytte og eventuelt tage deres første iværksætterskridt her.

Jeg selv er fyldt med energi og gåpåmod til at få tingene lavet, men er så kreativ som lommeuld, og ved derfor ikke hvad jeg ønsker at gå i gang med.
SÅ ja, tråden er selvfølgelig også lavet for at jeg måske selv ser lyset for enden af tunnelen.

Kan godt forstå hvis folk ikke ønsker at dele deres ideer, men synes det kunne skabe en fed debat og en kæmpe brainstorm. :)

Håber at høre fra nogen! :D

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i Esbjerg for tiden. Går dine tanker i retning af samarbejdspartnere evt.? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det var ikke umiddelbart planen, hvad tænker du da på?

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Da jeg var allermest aktiv herinde, smed jeg jævnligt en idé eller to på bordet - ideer, som jeg er sikker på kunne blive en fin forretning i de rette hænder. Mine hænder var ikke de rette, da jeg ikke havde tid i kalenderen.

Er der noget, der specifikt har din interesse? Det er ikke nok med den rette idé. Man skal også brænde for det, og du kan ikke brænde for at sælge økologisk tøj, hvis du synes, at økologisk tøj er noget fis eller hjemtage spændende produkter fra Kina, hvis du hellere vil udvikle apps.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er netop det jeg ikke er sikker på, så derfor ville dette også fungere lidt som en stor brainstorm så både jeg og andre kan få spændende ideer som virkelig kan skabe passion for det projekt.

Studerer økonomi, så er ikke så skide kreativ ;)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob
Tror mange iværksættere er fyldt med ideer.
Mange bliver lagt til side hvis de ikke kan realiseres nu og her. Derfor er det jo stadigvæk en god ide.
Personligt har jeg en mappe jeg skriver mine ideer ind i.
Så tager jeg mappen frem engang imellem og tilretter hvis man får nye inputs og opdaterer den.

Det kan være man et stykke tid efter kan se at ideen ikke holder eller omvendt at der sker ting og sager i samfundet som underbygger at det er en god ide.
Kan også være man skal etablere sig med en partner osv.,osv.

Det ville være fint med en stor brainstorm med en masse ideer herinde men jeg tror desværre ikke mange vil åbne op og fortælle om deres gode ideer i et åbent forum.

De bedste hilsner
Ronni
Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne dele ud af ideer, men helst til nogen, som ved, hvad de interesserer sig for og er lidt mere direkte. Det er for løst bare at smide om sig med dårlige ideer i blinde.

Jeg vil også gerne hjælpe folk og forbedre deres ideer om muligt, men folk holder bare så krampagtigt fast i deres ideer, at de er umulige at hjælpe. Mange tror, at der bliver stjålet med arme og ben, men jeg selv for eksempel har rigeligt at lave. Jeg har forsøgt med flere ideer, men tiden er der ikke i kalenderen, så jeg vil ikke kunne bruge en god, gratis idé til noget som helst.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)