Hej allesammen! Har læst en del tråde her på amino efterhånden, og er så småt blevet lidt klogere. Min baggrund er at jeg er 32 år gammel, har aldrig taget en gymnasiel uddannelse (suk...), og har arbejdet hele livet.(IKKE indenfor IT) Jeg elsker at nørde med computer. Syntes der er mange fascinerende ting at lære, så har svært ved at fokusere på én ting. Nåh, til kernen af problemet! Datamatiker vejen virker mest interessant for mig, men ved godt at web-integrator uddannelsen får nogle hårde ord med på vejen. Jeg er godt klar over at folk snakked om multimedie designer uddannselsen også, men den kræver så vidt jeg kan se, en gymnasiel uddannelse. Diplom ingeniør lyder jo rigtig fint... og jeg frygter ikke adgangskursus, men jeg frygter bare det ikke er spændende nok. Jeg elsker at rode med programmering og webdesign i fritiden, ik så meget sikkerhed og journaler... Håber der er nogen som kan give deres besyv med, og måske hjælpe mig lidt på vej. Mvh Jesper |
Hey Jesper
Min baggrund 50 år gl. Jeg har heller aldrig taget en gymnasie uddannelse, udannet bage/konditor og har arbejdet hele livet.
Med alt muligt forskelligt (indenfor IT KUN I FRITIDEN i 30 år ) Så min erfaring siger mig, hvis man vil tjene penge,
på it. hedder det "netværks administration" større netværk
For det med at hygge samle pc'er bliver der aldrig penge i
Håber det hjælper dig i dine overvejelser, for valget af din udannelse
Med venlig hilsen Ivan