Jeg startede i Feb 2012 en frisørsalon som langsomt men sikkert bygger sig stille og rolig op, dog med nogle stille perioder hvor man bliver helt nervøs for om det nu kommer til at gå. Jeg synes virkelig jeg mangler noget sparring fra folk i samme båd og jeg mener ikke en bank rådgiver/revisor er den rette sparring for de er ansatte folk som aldrig selv har prøvet kræfter med at starte noget selv. Man kan da ikke levere en fuld bæredygtig firma på et år med meget overskud. Hvad er jeres erfaring især spørger jeg folk der har startet en forretning, hvor lang tid gik der før i ligesom var over den periode hvor i følte at nu går det virkelig fremad. Jeg læste Martin Thorborgs indlæg med at det tager 3 år at bygge en virksomhed op. Jeg mangler virkelig nogle at spejle sig i , hvad gjorde i ? For jeg synes det er svært at tage gode råd fra folk som sidder bag nogle tal men som aldrig selv har bygget noget op , det er så nemt at sige hvordan det skal være, men man kan jo ikke trylleg oplevede he at man som virksomhed bliver mere og mere kendt. I min brance er mund til mund den bedste reklame og det tager altså tid. Jeg mener mange opgiver for hurtigt og for tidligt og jeg mener banker bør være mere fleksible så de små virksomheder kan bygge sig stille og rolig op.....Hvad mener i?
|
opstart og sparring af nystartede virksomheder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)