Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til produktion af køkkenredskab og andre produkter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fra Amino.

Jeg har netop startet en enkeltmands virksomhed op. Jeg går med en masse ideer, om at lave nye forskellige innovations produkter.

Det første produkt jeg vil sætte i produktion, er et køkkenredskab. 

Derfor leder jeg efter en fabrik, der vil kunne lave køkkenredskaber. Det skal selvfølgelig kunne godkendes til brug, af fødevarer i Danmark.

Hvis i, kender til sådanne fabrikker, eller selv har erfaring med produktion af køkkenredskaber. Så hører jeg meget gerne fra jer.
Hvis i, har hørt om en agent, der har kontakt til fabrikker, som laver køkkenredskaber. Så hører jeg også meget gerne fra jer. 

Et samarbejde med en agent i Kina, vil også være en mulighed. Dog ønsker jeg helst direkte kontakt til fabrikken. 
En agent, tænker jeg vil komme på tale, til kvalitetskontroller og fragt til Danmark. 

Jeg hører meget gerne fra jer.

Kom endelig med gode råd, da jeg ikke har prøvet at starte en produktion op før.

Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 08:35
Hej Frederik.

Jeg vil anbefale dig at få udviklet dit produkt i Danmark, og så flytte din produktion til lav-cost lande når du har fået en omsætning.
Kommunikationen med Asien er vanskelig - specielt i et udviklingsforløb hvor der ikke er en endelig facit liste.
Med de rette samarbejdspartnere i DK kan du få dem til at stå for udflytningen til lav-cost til nogle samarbejdspartnere de har et etableret samarbejde med.

Jeg har 13 års erfaring med at flytte produkter fra udviklingsfasen til produktion (i Danmark, Østeuropa, Asien og Nordamerika).
Jeg har mest erfaring inden for elektronik, men har en generel forståelse for at stable en produktion op med forskellige samarbejdspartnere.

Jeg hjælp dig gerne med at finde de rette samarbejdspartnere til dig produkt. Naturligvis til en iværksætter venlig pris:-)

Mvh Morten:-)

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:49

Hej Morten.

Mange tak for dit hurtige svar.

Jeg leder stadig efter en, der vil kunne lave en prototype efter alle kunstens regler.

Har har lige fået kontakt til en ingeniør/arkitekt studerende der vil hjælpe mig med design og tegninger. Når jeg har det på plads, vender jeg nok tilbage til dig. Jeg får nok brug for dine forbindelser til billig produktion. Så kan vi snakke videre, når det kommer på tale.

endnu engang mange tak, jeg vender vender tilbage.

God dag :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)