Bor ikke just i København - men hvad skal fotograferes. En lidt mere præcis beskrivelse kunne godt få flere til at byde ind.. vi er jo ikke alle lige gode til alting.
Bor ikke just i København - men hvad skal fotograferes. En lidt mere præcis beskrivelse kunne godt få flere til at byde ind.. vi er jo ikke alle lige gode til alting.
Hej Dirch
Tak for din henvendelse :-)
Jeg har en del produkter, som der skal tages billeder af i et studio. Det er både tøj/smykker, med og uden modeller. Det er super vigtigt, at billeder er mega ultra knip skarpe, høj opløsning, og fotografen ha blik for fremhæve detaljer og sætte lys de rigtige steder.
Jeg har en web-mand i Indien, som kan færdig redigere billederne videre og sætte det ind i shoppen. Derfor så har jeg brug for så mange rå billeder som muligt, så jeg selv kan vælge og vrage det materiale, der virker for mig bedst og shoppen. Derfor er jeg ikke interesseret i styk pris billede, men mere den tid en fotograf bruger på opgaven inklusiv forberedelse, lysopsætning osv, og vi afregner ud fra det grundlag.