Efter at have fundet mange brugbare svar på forskellige opstartsproblemer til vores lille firma, er det nu blevet tid til min ild dåb her på Amino.. :0) Vi er i vores firma ved at udvikle nogle forskellige software moduler, som efter vores mening har et stort potentiale, da det vil kunne slå mange af de produkter, som allerede findes på markedet på et vitalt punkt, nemlig prisen. De forskellige stykker software skal udbydes under flere forskellige licens muligheder, f.eks. kan en licens udløbe efter et bestemt antal anvendelser eller efter en given tidsperiode. Jeg har lavet en del research på Google og andre søgemaskiner, og der findes selvfølgelig færdig software som netop kan dette, så det er ikke mit spørgsmål, men mere om der er nogen som har erfaringer med disse forskellige programmer ? OG evt kan anbefale noget frem for noget andet ? Alle erfaringer er velkomne - store som små. En god weekend til alle Hls Kristoffer Nielsen |
Hvis i selv skal lave det, og kan forlange at kunden har adgang til internettet, så kan den simpleste løsning være at lade programmet spørge en central licensserver om licensen er gyldig. Jeg har til et igangværende projekt lavet en løsning der ligene denne, og den virker i hvert fald som en prototype.
jjam