Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren Phoner/telemarketingsælger søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 12. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer her på siden..

Jeg står og mangler en ERFAREN phoner, til salg af Sponsorater til virksomheder i Danmark. Du skal være vant til at sælge til firmaer. Formålet er du efter en periode på 1-2 mdr. vil få ansvaret for at ansætte og lærer 4-6 phoner op. 

Gerne bo tæt på Århus/Randers da vores kontor ligger i laurbjerg.

Der gives en god løn baseret på en fast løn + provision.

Send en kortfattende ansøgning, med vedhæftet billede, til info@kunstenatreddeliv.dk 

Lidt om os:

Vi er en forening "Kunsten at redde liv" der samler penge ind til hjertestartere som vi hænger op i Danmark hvor der mangler, vi donerer også hjertestartere til spejder, sports og ældreforeninger rundt omkring i landet.

I er velkomne til at læse mere omkring projektet på: www.kunstenatreddeliv.dk

Hvis I har nogel spørgsmål er I yderst velkommen til sende en mail, eller give mig et kald på: 52540715

Med venlig hilsen

Henrik Andreasen

KUNSTEN AT REDDE LIV

Det er en gave at give liv, men en kunst at redde det:-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg arbejder til dagligt med telemarketingskampagner for forskellige samarbejdspartnere og ved siden af oplærer jeg virksomheders medarbejdere i telefonsalg, mødebooking og salg. 

Desværre har jeg på nuværende tidspunkt ikke tiden til at starte et samarbejde op som telemarketingspartner, da jeg er booket op med andre faste kampagner. Jeg kan godt afsætte en dag og coache dine medarbejdere i givet fald at de har brug for træning i kommunikationsfaserne og teknikkerne.

For nogle år siden bookede jeg kundemøder omkring hjertestartere, så er inde i livets glæder med erfaring på området.

Du er velkommen til at kontakte mig på telefon 28 92 37 41 eller Postmaster@pro-speciale.dk

www.Pro-Speciale.dk kan du også læse nærmere om mine kompetencer.

Med venlig hilsen

Lasse Dalå

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)