|
Godaften. Jeg har brugt virkelig meget tid på at kigge på min analytics, desværre ved jeg ikke nok om, hvordan det fungerer og hvordan det skal læses, til at kunne udlede noget virkelig brugbart ud af det. Det er bl.a bouncerate og visitors flow jeg godt vil være i stand til at kunne analyserer (Og sikkert andre virkelig vigtige ting, som jeg bare ikke ved er vigtige) Så vidt jeg har forstået, er bouncerate den %andel der "Falder" af hjemmesiden på første side....er det korrekt? Og bouncerate er en skidt ting? Grunden til, at jeg spørger på lige det er, at vi kører døgnservice. Det vil sige at mange af vores besøgende kommer ind på vores side med informationer om døgnvagten, direkte fra vores Google adwords. De kommer i sagens natur aldrig videre, da de bare skal have fat i telefonnummeret, ringer os op og lukker ned. Spørgsmålet er, om Google "straffer" det, fordi, at det ser ud som om, at vores hjemmeside er uinteressant? Derudover ser jeg en masse spørgsmål omkring webmaster tools...men er lidt i tvivl om, om det udelukkende er interessant for webshops? Jeg har ihvertfald ikke kunne få nogle data i det, hvilket jo lige så godt kan være mig, der bare ikke kan finde ud af det. Og så tror jeg heller ikke, at jeg er helt med på, hvad organiske søgninger går ud på Er der nogle der kan hjælpe? Natasha |
Bump
Bliv gratis medlem