Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan skrive tekster for dig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hinrichsen:

Hej med dig

Det kunne godt være interessant:-)

Kan du skrive tekster til en hjemmeside?

//Peter

Det kan jeg sagtens. 

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:
Kan du ikke sende mig en mail på remy@680.dk

Så er den sendt

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

hvemhvadhvorerher:

Hej,

 

Jeg hedder Lars. Har under mine studier før, da jeg var på gymnasiet skrevet tekster for folk, for at supplere min SU. Har været ude at arbejde i nogle år efter, men skal nu fortsætte med en IT uddannelse og i den forbindelse skal jeg på SU igen og da jeg ikke har så meget at lave fra nu af, til jeg starter, vil jeg gerne skrive SEO tekster for jer Amino´er. Vil ikke bare skrive her i sommerferien, men fortsætte under mine studier, så jeg ikke kun har SU. Min pris er 15 øre per ord og minimum bestilling er 400 ord. Send gerne en privat besked og jeg vil sende de referencer jeg har eller hvis man vil have en prøve ordre. Skriver gerne en gratis først på 400 ord, så man kan bedømme kvaliteten inden man ligger en større ordre.

 

Lars

Dine indlæg, ikke mindst dit allerførste indlæg, er i den grad hæmmet af din kommatering. Nogle af kommaerne er forkerte, og endnu oftere mangler der rigtig mange kommaer. Og så hedder det i øvrigt at "lægge" en ordre og ikke at "ligge" en ordre (en fejl ikke-tekstforfattere ofte begår). At du har skrevet tekster for folk, da du gik på gymnasiet, gør dig altså ikke til en dygtig tekstforfatter/skribent, og det er mig ubegribeligt, at folk bare springer helt ukritisk på.

Hvis du vil levere tekster, som folk ikke bliver utilfredse med i længden, skal du altså skrue godt og grundigt op for standarden.

PS! Jeg skriver ikke dette indlæg - som tidligere tekstforfatter - for at tilegne mig opgaver, for jeg er færdig med at skrive for andre end mig selv, men derimod fordi det frustrerer mig, at folk ikke har mere respekt for mit gamle fag og bare tror, at fordi de fik 10 i Dansk i folkeskolen eller på gymnasiet, - ja, så er de automatisk egnede til professionelle tekstopgaver. At være tekstforfatter/skribent er et håndværk på lige fod med alle andre fag.

Anyway, det skal hermed være mit sidste sure opstød i forbindelse med amatør-skribenter. Nu har jeg i hvert fald gjort mit til at advare imod disse Wink.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)