Det kan jeg sagtens. |
Remy:Kan du ikke sende mig en mail på remy@680.dk
Så er den sendt
Det kan jeg sagtens. |
Dine indlæg, ikke mindst dit allerførste indlæg, er i den grad hæmmet af din kommatering. Nogle af kommaerne er forkerte, og endnu oftere mangler der rigtig mange kommaer. Og så hedder det i øvrigt at "lægge" en ordre og ikke at "ligge" en ordre (en fejl ikke-tekstforfattere ofte begår). At du har skrevet tekster for folk, da du gik på gymnasiet, gør dig altså ikke til en dygtig tekstforfatter/skribent, og det er mig ubegribeligt, at folk bare springer helt ukritisk på. Hvis du vil levere tekster, som folk ikke bliver utilfredse med i længden, skal du altså skrue godt og grundigt op for standarden. PS! Jeg skriver ikke dette indlæg - som tidligere tekstforfatter - for at tilegne mig opgaver, for jeg er færdig med at skrive for andre end mig selv, men derimod fordi det frustrerer mig, at folk ikke har mere respekt for mit gamle fag og bare tror, at fordi de fik 10 i Dansk i folkeskolen eller på gymnasiet, - ja, så er de automatisk egnede til professionelle tekstopgaver. At være tekstforfatter/skribent er et håndværk på lige fod med alle andre fag. Anyway, det skal hermed være mit sidste sure opstød i forbindelse med amatør-skribenter. Nu har jeg i hvert fald gjort mit til at advare imod disse Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.