Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger testere til nyt Ubivox wordpress og woocommerce plugin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino folkens,

Vi har hos Ubivox brygget lidt på et nyt wordpress plugin til integration mellem wordpress og Ubivox, samt Woocommerce, og er nu ved at være nået dertil hvor vi har brug for lidt eksternt input og hjælp til tests (især i forhold til forskellige temaer, hosts m.v.).

Så skulle du være wordpress og Ubivox bruger og have lyst til at hjælpe os med at gøre integrationen endnu bedre for dig og andre WP folk, så send mig en PB eller en mail til voxpress@ubivox.com med titlen:

"Giv mig så det nye WP plugin. NU!"

Så vil jeg sørge for at skibe en beta version afsted til dig via mail. Vi kan desværre ikke tilføje det til wordpress' officielle plugin database endnu, da det kræver de sidste par tests. Når det er på plads, så vil det komme til rådighed der. Selvfølgelig gratis.

Plugin'et indeholder p.t.

Tilmeldings widget (inklusiv pop-up mulighed)
Frameldings widget
Arkiv widget
Kontrol panel widget 

Samt muligheden for at se statistik på seneste sendte nyhedsbreve i WP administrationen og lidt andre ting.

Vi har bygget en integration med woocommerce direkte ind, så hvis du bruger woocommerce til din shop, er det muligt automatisk at tilføje salgssporing og på den måde kunne se i ubivox hvor meget salg dine nyhedsbreve generere. Dette vil vi også rigtig gerne have lidt feedback på, hvis der skulle sidde nogen woocommerce folk derude.

Eventuelle forslag til funktionalitet er i velkommen til at poste i denne tråd, så vil jeg arkivere det internt i vores systemet til evt. fremtidige versioner. Fejl og bugs må man gerne poste til mig privat via en PB eller via voxpress@ubivox.com, så vi er sikre på at vi ikke misser det imellem eventuelle forslag.

Jeg håber der er nogen herinde der kunne tænke sig at lege med.

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle du forøvrigt derudover sidde inde med viden omkring integration til andre wordpress shop systemer eller selv sidde med en lille wordpress plugin hacker i maven og have lyst til at hjælpe til med at udbygge eller integrere din egen service eller idé med Ubivox via wordpress, så tag endelig også kontakt.

Vi kommer af praktiske årsager (tid til at gennemgå licenser, sætte infrastruktur m.v. op) ikke til at open source pluginet lige foreløbigt, men der er intet hemmelig ved kildekoden og har du idéer til patches eller lignende så kigger vi gerne på at inkludere disse hvis du sender dem.

Vores formål med pluginet er at samle og bygge et wordpress plugin der gør det så nemt som muligt at komme i gang med at integrere dine nyhedsbreve og data-opsamling hvis du har et wordpress site.

Så vi er meget åbne overfor input til hvordan vi kan understøtte flere shop-platforme og andre plugins baseret på wordpress. Vores primære udfordring i den retning er information og dokumentation af hvordan vi kan hooke ind i de forskellige plugins og udskrive tracking kode eller tilmeldings-afkrydsning i købsflow, ordresider m.v. Desværre noget ikke mange shop-systemer er så flinke til at holde opdateret. Så vi er ikke gift med woocommerce, de var bare de nemmeste at lave en proof of concept med. :-)

Lige nu er pluginet på engelsk, men er markeret til oversættelse, så det også kommer på dansk, og eventuelt andre sprog afhængig af behov.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)