Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18 Årig gymnasieelev søger job i Århus området

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg har sommerferie fra d. 20 Juni og søger derfor et arbejde. Jeg hedder Nikolaj Nielsen og er 18 år gammel. Til dagligt går jeg på handelsgymnasiet.
Ville høre om der var nogle der søger eller kender til nogle som muligvis manglede en ung frisk dreng. Jeg har ikke rigtig arbejdet før da jeg har gået meget op i sport. Hvis det på nogen måde kan bruges har jeg haft kørekort siden oktober 2012 og kører godt.
Håber i kan hjælpe.

Mvh Nikolaj
Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 20:46

Moment.dk søger vikarer :)

Hilsen Jonas Olesen 

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 22:40

Har kigget lidt, synes bare ikke rigtig der er noget

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 23:18

No offence bro, men på amino starter man sit eget. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg rode med mit eget, da du formentligt ikke har de store udgifter. Du kan lege med et par affiliate sider, og se om du kan få en mindre webshop uden det store varelager op at køre - eller alternativt benytte dropshipping og senere skifte til varelager. Det er perfekt, eftersom du er 18 år, formentligt bor hjemme og får betalt husly mad og drikke af mor og far. Det vil VIRKELIGT gavne dig når du skal læse videre, det kan jeg skrive under på. En SU rækker ikke langt, men med et par affiliate sider og en mindre webshop kan du grine af dem der skal ned og slide hos et telemarketings-bureau efter forelæsningerne.

Alternativt kan du finde alle butikker i Aarhus og omegn og møde op personligt. Jeg ville aldrig ansætte en på baggrund af en email, eller et brev der bliver smidt i postkassen - det viser bare ikke nosser nok. Grib knoglen og sig du vil ansættes, om du kan mødes med en ansvarlig, eller mød selv op og sig goddag (og ha' da et CV klar til dem).

Har du en idé hvad du vil lave? Du kan ikke bare skrive et indlæg på amino, sidde på din flade og vente på at stillingen som IT Supporter hos DanDomain byder sig - eller hvad du nu lige ønsker. Du må sgu have en realistisk idé om hvad du vil og kan. Find da nogle virksomheder i Århus og omegn, skriv et godt CV og aflæg dem et visit. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)