Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakter til opstart af tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er så småt gået igang med opstart af min lille nye virksomhed. Forretningsplan, virksomhedsmål, logo, designs mv. er færdig og klart. Derfor vil jeg nu gerne for alvor igang med noget af det sjove.

Til en start har jeg designet to t-shirts, som jeg til en start gerne vil have nogle "prøver" af, altså en miniproduktion på omkring 10-20 styks af hver. Jeg søger derfor en person eller virksomhed, , som kan hjælpe mig igang med at gå fra og have en tegning/idéen til designet, til rent fysisk at have den færdige produktion i hånden.

Har du derfor nogle kontakter eller kender til virksomheder, som kan hjælpe mig igang med dette, tager jeg imod med kyshånd. Startkapital er intet problem, så tag ikke højde for dette. 

På forhånd tak for hjælpen.  

/Michelangelo 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Freelancer Ako Skrevet kl. 19:36

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:59

Hejsa,

Alt efter hvad praecist det er du soeger (specielle t-shirts, specifikke kvaliteter eller bare en hvid t-shirt med print), kan der vaere flere muligheder.

Har du erfaring indenfor branchen? DU vil nok faa svaert ved at faa nogle til at producere 10-20 stk af et enkelt design. Hvis du virkelig vil det, kommer du ihvertfald til at betale en gevaldig overcharge.

Hvis du skriver at startkapital ikke er et problem, virker det lidt underligt du kun vil lave 10 stk af et design.

Faar at faa nogle brugbare svar, bliver du nok noedt til at fortaelle lidt mere om hvad specifikt det er du soeger. Pris, stk, kvalitet, hvilke type design, print, levering osv.

Haaber du faar succes med projektet.

Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)