Hej alle Aminoer! Jeg har været så heldig, at få muligheden for, at arbejde sammen med nogle helt utrolige unge iværksættere her på Bali! Vi har fået opbygget en super fed kultur her hvor vi bor og kan arbejde på vores projekter uden at skulle bekymre os om alt det daglige som vasketøj, indkøb, madlavning, rengøring, transport osv. I stedet så kan vi stå op, gå ned i vores køkken og bede om morgenmad, sætte os med bærbaren og starte arbejdet 3 minutter efter vi er stået op! Det er helt vildt fedt! Ikke nok med det så får vi lavet meget mere end derhjemme i Danmark, fordi vi ikke skal bekymre os om noget andet end vores projekter. Grunden til jeg nævner det her er, at vi for nyligt har åbnet op, og inviterer nu gæster til at komme og bo/arbejde med os her på Bali, Indonesien. Så hvis du har brug for en pause fra dagligdagen derhjemme og gerne vil hive nogle uger ud af kalenderen til at fokusere på dit projekt eller din virksomhed, så kunne dette være muligheden for dig. Har du et mindre team og vil gerne lave noget seriøs team building eller tage afsted for at fokusere på opstart af næste projekt, så er dette også en mulighed! Hvis du synes det lyder spændende og er blevet nysgerrig, så klik ind på vores hjemmeside for at læse mere: Skriv endelig her på forumet eller send mig en mail hvis du har spørgsmål. |
Lev Livet i Paradis Mens Du Arbejder På Dit Projekt!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)