Har et domæne, men vil gerne hoste min siden et andet sted, er det muligt? Hjælp!
Tilmeldt 13. Sep 10
topprospect
Skrevet
07-06-2013 kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg har registreret et domæne gennem dandomain.dk, men da jeg synes deres hosting priser er rimelig dyre, vil jeg hellere hoste min side på Godaddy.com - Men kan jeg bare købe en hostingpakke og så tilføje mit allerede registreret og købte domæne.??
Håber en kan hjælpe mig, rimelig hurtigt.
Mvh.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Hej,
Du skal købe en ny udbyder, såsom godaddy.dk, købe et webhotel , derefter skal du have redelageret dit domæne over på deres servere. Det gør du på dk-hosmaster.dk
Svar
Tilmeldt 13. Sep 10
topprospect
Skrevet
07-06-2013 kl. 00:21
Svar
Okay så jeg retter bare udbyder på dk-hostmaster. Er det indviklet? Har ikke den store viden på området.
Svar
Tilmeldt 13. Sep 10
topprospect
Skrevet
07-06-2013 kl. 00:25
Svar
Nu så jeg lige at de vidst ikke har dk domæner på godaddy, er det så egentlig muligt at få en e-mail gennem dem, kan jeg vel næppe?
Et andet hosting firma der er værd at kigge på , som ikke tager 149,- om måneden for hosting + oprettelse, som dandomain?
Tak.
Svar
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Nu så jeg lige at de vidst ikke har dk domæner på godaddy, er det så egentlig muligt at få en e-mail gennem dem, kan jeg vel næppe?
Et andet hosting firma der er værd at kigge på , som ikke tager 149,- om måneden for hosting + oprettelse, som dandomain?
Tak.
http://www.unoeuro.com/
dbh Kenneth
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Dan Storm
Skrevet
07-06-2013 kl. 07:20
Svar
Hvad skal du bruge? PHP ? .NET?
Svar
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Tilmeldt 13. Sep 10
topprospect
Skrevet
07-06-2013 kl. 13:55
Svar
Svar
Tilmeldt 13. Sep 10
topprospect
Skrevet
07-06-2013 kl. 13:57
Svar
Men nogen der ved om man kan have sin side hostet på godaddy.com hvis man har et .dk domæne
Svar