Godmorgen Håber jeg fanger en morgenfrisk Prestashop ekspert herinde, som har tid og mulighed for at hjælpe mig idag - mod betaling selvfølgelig :o) Sagen er den at jeg nu gennem længere tid har forsøgt at oprette en webshop med Woocommerce, men ikke uden det har resulteret i dyb frustration og ærgelse. Det startede fint, men endte knapt så heldigt. Derfor er jeg nu (efter forsøg med magento også) blevet så klog på, at jeg ønsker en prestashop løsning på min webhotel. Dertil har jeg brug for hjælp og allerhelst fra en der virkelig ved hvad han/hun laver - er nødt til at den sidder lige i vinkel fra start. Dette også i håb om senere at kunne samarbejde med dig ved opdateringer og videreudviklinger (også mod betaling selvfølgelig). Jeg har allerede fundet et design/template som jeg ønsker at bruge - det kræver lidt moderation, men ikke noget jeg som sådan har brug for hjælp til. Det jeg har brug for er følgende: - En fuldstændig dansk udgave/oversættelse af backend delen - En fuldstændig dansk udgave/oversættelse af frontend delen - Gerne hjælp til at få moms/tax delen sat korrekt op, således kun dansk moms vises og indregnes automatisk - Gerne hjælp til shipping delen, således "state" og andet unødvendigt vises - Gerne hjælp til installering af designet og gerne også pluginet til Ewire, da jeg har tænkt mig at benytte dem i starten Som udgangspunkt skulle det være det eneste jeg indtil videre søger hjælp til - mit håb er at finde en der hurtigst muligt har tid og lyst til at hjælpe mig med ovenstående :o) Ser frem til at høre fra dig med pris og måske anden nyttig information |
Prestashop installering + oversættelse m.v. - Hjælp ønskes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)