Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan anbefale en god, robust bærbar arbejdscomputer?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor så mange bruger Lenovo som arbejdscomptuere. De er møghamrende dyre ift. dens hardware. Hvad er grunden til at den er så udbredt???

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

moreldr:

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor så mange bruger Lenovo som arbejdscomptuere. De er møghamrende dyre ift. dens hardware. Hvad er grunden til at den er så udbredt???


Jeg spørger det samme om Macbooks?

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er prisen også en parameter må mit bud blive en Packard Bell. Jeg har haft en som privat i 3½ år, og den fungerer stadig i bedste velgående. Det er den bedste computer jeg har haft og derfor har jeg også købt en Packard Bell som arbejds-pc, og den er jeg også ganske godt tilfreds med.

Desuden medfølger Photoshop Elements ofte med Packard Bell's bærbare, og det er også en af grundene til, at jeg har valgt den, da jeg skal bruge dette program og dermed sparer en god slat ift. at skulle købe det ved siden af. I det hele taget er det altid en god idé at kigge på, hvad der følger med af software, da det jo ofte kan løbe op i en hel del, hvis man alligevel skal bruge det og så skal ud og købe det bagefter.

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Jeg spørger det samme om Macbooks?

Software og design, hvis du spørger mig. Min egen windows-erfaring siger at windows fryser meget ofte, i forhold til hvad der er acceptabelt. I de 3 år jeg har haft en mac, har jeg endnu ikke oplevet at den har frossen. Generelt er OS X bare mere pålidelig end Windows (Min egen vurdering og erfaring).

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

moreldr:
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor så mange bruger Lenovo som arbejdscomptuere. De er møghamrende dyre ift. dens hardware. Hvad er grunden til at den er så udbredt???

Fordi de virker, er robuste og stabile og så er Lenovo's service generelt god. Vi sælger rigtigt mange T-serie modeller, som er deres Premium Laptop model.

Om det skal være en computer med Windows eller Mac OS X er jo så en smagssag. Det kommer jo nok an på hvad man før har arbejdet med og har præference for, samt hvilke programmer man ønsker at køre.

Vær opmærksom på at Lenovo's bærbare, som alle andre store producenter har en serie bærbare de sælger til billig pris i detail handlen. Deres business modeller, sælges kun hos forhandlere.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sarah Engell:
Jeg er selvstændig og arbejder på en bærbar computer, da jeg gerne vil være mobil og ofte sidder forskellige steder. Jeg har haft mange forskellige mærker, men de er alle brændt sammen efter cirka 1 år. Jeg tænker, at de simpelthen ikke er bygget til at være tændt så mange timer om dagen (7-10 timer 5 dage om ugen). Spørgsmålet er: Findes der en bærbar, som er bygget til, at den bliver brugt meget? Altså en robust bærbar, der er egnet som decideret arbejdscomputer? Jeg synes, det er både dyrt og besværligt at skulle skifte computer hvert år! 

Hvis det er en Windows baseret maskine du er ude efter, så er svaret helt klart Lenovos T-serie. Det er uovertruffen kvalitet med god support.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en grund til at Thinkpad bliver brugt på den internationale rumstation.

Teddy 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget simpelt.

MacBook pro! 

Fra Odense M
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 31
Fra  PHAM Logistics ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine krav?

Min bærbar står tændt mere end 10 timer om dagen 7 dage om ugen.
Jeg er meget på farten, så jeg vægter vægt og batteritid højt, og så om den støjer = ultrabooks

Asus' ultrabooks kan helt klart anbefales herfra.
UX32 i5 fås til 4800,- +moms
UX32 i7 fås til 5900,- +moms
Dog anbefaler jeg at få en SSD harddisk i og windows 7 (også for at komme af med alt det junk software der medfølger i en Asus)

Før denne UX32 i7 havde jeg en af de første Asus ultrabook UL30, som jeg også var/er rigtig glad for. Dog blev processoren lidt for lille til visse programmer, og det er den eneste grund til jeg har udskiftet den :)

Macbook air er også en lækker ultrabook, men jeg bryder mig ikke om styresystemet

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som robust arbejdscomputer må jeg også hoppe på Lenovo vognen.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)