Jeg er kommet til den indsigt, at jeg trænger til nye livsbaner og erfaringer fra inspirerende mennesker. Der har ført mig til denne skrivelse og håndsrækning. Hvem er jeg? Jeg er en 26 årig studerende, som altid har haft en kreativ sjæl i maven. Hver dag er mit sind fyldt med ideer og koncepter, som jeg gerne vil lave, producere samt starte op. Jeg har ideer og koncepter der dominere mit sind, som jeg ved er potentiale guldgrupper. Allerede i en tidlig alder fandt jeg ud af, at jeg var af personlighedstype, INTP. På den gode side forklarer det min intuitive og introverte opfattelse af verdenen og dens problemer - og derfor en forståelse, til skabelse af produkter der løser det observerede. På den negative side, har jeg fundet ud af, at jeg mangler det drivende der gør, at jeg kan sætte mine ideer og kompetencer ordentlig igang. Kan nævnes jeg allerede har haft en virksomhed, med fokus på klima og retur systemer. Samt åbner jeg snart, et nyt form for fast food franchise koncept som både er sundt og ikke findes nationalt. Hvordan ser jeg min fremtid? Allerede fra ung, vidste jeg, at jeg ville være iværksætter og selvstændig. Jeg ønsker, at skabe produkter der forandrer en verden, og at skabe opfindelser og innovation, som mit sind skaber og driver mig til. Hvad er det jeg søger? I henhold til mit manglende ”drive”, har jeg tonsvis af ideer og forståelse til udvikling. Men mangler værksted, inspiration, læremester og udviklingsgrupper. Alt der kan skubbe mig i den retning, hvorpå jeg ved, at jeg kan skabe det liv jeg ønsker. Allerhelst så jeg mig selv i en position, hvor jeg var en del af en opfinder gruppering, eller en læremester med værksted og et drive for skabe af noget nyt. Mine ideer og koncepter spænder sig bredt: Fødevarebranche It branche Ældre sektoren Detail Handel Service Virksomhed Teknologi Sundhed Møbel og Tekstil Håber jeg med ovenstående tekst, har skabt interesse og potential kontakt til den/dem jeg søger. |
Opfinder søger proffesionelt springbræt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)