Hej John. Ja, nu starter jeg jo så en ny tråd ;-) Jeg tager det helt roligt med de stjerner, jeg mener bare at systemet er blevet udvandet og derfor ubrugeligt og burde afskaffes :-) Det kunne være en super hjælp for nye brugere af Amino, og er jo i bund og grund en skide god idé. Som helt ny læste jeg mig til, at stjerner kunne indikerer kvaliteten af en brugers indlæg......fagligt vel at mærke. Det kunne være et godt fingerpeg, når man stiller et spørgsmål om noget man ikke ved noget som helst om. Problemet er, at der kommer, i visse tilfælde, enormt mange svar i øst og vest...og i den forbindelse kunne det jo være rart, at kunne kigge på, hvem der ved hvad de taler om. Men det system virker bare ikke, hvis der gives stjerne efter, hvem man bryder sig om, om folk skriver noget man ikke gider at høre, om man bare generelt er uenig........osv osv. Så det var egentligt bare ment som en lille fredelig revolte :-) Stjernene burde holdes på et 100% fagligt plan, så kunne de bruges til noget...som det er nu, er det helt ligegyldigt....desværre, idéen var ellers god nok. Den gode side er, at det 100% har skubbet mig over i et Plus abb........intet er så galt, at det ikke er godt for noget ;-) Fortsat god weekend. Natasha |
OK - bare vi er enige om, at det ikke var mig der gav dig en enkelt stjerne men svarede at du skulle være ligeglad
Stjerner kan kun gives efter man har haft et vist antal indlæg, og hvad du vil med at vide hvem der har givet dem ved jeg ikke rigtigt, men plus medlemskab giver masser af andre fordele til de fleste, så brug den grund, ikke for at kunne ærgre dig over hvem (ok jeg checker også men jeg får sgu ikke noget positivt ud af at vide hvem)
Der er for og imod det system. Samlet tror jeg det giver fornuft, MEN
Der er nogen der giver 1 stjerner fordi de er sure eller uenig i et svar, uanset de slet ikke nødvendigvis har kvalifikationer til at bedømme det, og det må man leve med.
Jeg ved jeg ikke har kvalifikationer til at bedømme alle, så jeg begrænser mig til brug af 6 eller en stjerne
6 for for hjælpsomhed og korrekt
1 - ikke for uenig med - men for enten råd der siger - snyd du bare lidt i skat eller opfør dig uhæderligt over for andre - eller folk der KUN giver indlæg for at få links ud ELLER opfører sig direkte tarveligt, racistisk eller - hænger nogen ud med navn, nogen der ikke nødvendigvis følger med, og kan forsvare sig
Ellers vil jeg sige - giv pokker i det- jeg får skam mine 1 stjerner, ind i mellem fortjent, men som du her - fatter jeg det jo ikke, og sådan er det jo, vil skriver jo ikke for at nogen skal hade det, og har svært ved ind imellem at se, at vi nok var galt ude - let i live
vh