Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invester i mig, og du får 101 % commitment.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Yassin - 24 år - København Ø

Jeg har brug for et job i øjeblikket. - Jeg mangler en måned af min HF, og får derefter brug for nogle penge til at leve for. Om det bare er et sommerjob du kan tilbyde, eller noget mere fast der kan gøre at jeg venter et år med at søge optagelse på jurastudiet, hører gerne hvad du kan tilbyde.

Før HF, arbejdede jeg på TNS Gallup, men nåede til et punkt hvor jeg tænkte det skulle være nu, hvis jeg skulle have den hue! Før min HF har jeg været på højskole, rejst, tilegnet mig en masse erfaring (læst, lært og lyttet) - Jeg har på trods af min unge alder, en bred forståelse for det danske erhvervsliv og det danske samfund i øvrigt - dette skyldes i høj grad min tid på Gallup hvor jeg har været med til at varetage opgaver som:

• Afdækning af medievaner (Medieindeks, læserstatistik).

• Opinionsmålinger. (politiske meningsmålinger, holdningsundersøgelser).

• Public-undersøgelser (undersøgelser for den offentlige sektor, interesseorganisationer samt højere uddannelsesinstitutioner/forskning).

Jeg har i øvrigt også haft diverse job som sælger - Men lad os tage det over en kop kaffe eller the!

Det kan måske lyde som om jeg sigter efter noget specifikt - men alle former for arbejde kan have interesse, så i den anledning er jeg ikke kræsen - Det behøver ikke nødvendigvis være inden for salg/analyse/marketing, skriv gerne hvis du tror du kan få gavn af mig. Men du behøver dog ikke kontakte mig, hvis du vil tilbyde mig arbejde på provision, og det er uanset hvor mange milioner der er på spil, og hvor lidt loft der er på det.

Med venlig hilsen

Yassin :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen? :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)