Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afilliate - Hvor meget giver det i praksis for en webshop? Erfaringer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har for et stykke tid siden startet lidt affiliate kampagner op gennem Partner ADS, men har selvfølgelig været for dum til at sørge for jeg kunne måle på resultaterne.

Sælger snørebånd, så tjener ikke voldsomt meget per salg, og derfor føler jeg heller ikke jeg kan give så meget per klik (til gengæld konverterer shoppen ret godt med de nuværende besøgende).

Desuden tror jeg heller ikke at dem der skal have vores bannere på deres side synes det er fantastisk at få 10-30% af salgene hvis de er meget små.

Spørgsmålet er om affiliates generelt og i mit tilfælde med snørebånd er en vigtig del man bør bruge tid på, for så må jeg ofre penge på at få en programmør til at sætte leads osv. op så vi kan tilbyde procenter, samt kan spore konverteringer.

Kom frisk med meninger :)

Takker og bøjer på forhånd

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39

Jeg synes klart du skal bruge tid på det. Når programmet først er opsat, så er der sådan set ikke mere du skal gøre.

Jeg ville som affiliate ikke være interesseret i en klik pris - det har jeg Google Adsense til. Hvis du derimod kunne tilbyde en 10-30% i kommission, ville jeg muligvis være interesseret i at være affiliate for dig. Husk at fremhave at du har en god konverteringsrate (hvis du da har det) - det kan måske være med til at give de overvejende affiliates det sidste skub.

Good luck! :-).

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 00:51

Det er nok de færreste der vil ligge kræfter i en side, hvor de tjener 10-30% af 30-70 kr. pr. salg - dog er der sikkert nogle der gør det. 

Umiddelbart ville jeg stræbe efter førstepladsen på Google og se om du kan få skabt nogle salg igennem sociale medier. :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)