Vores eksisterende shop skal måske skiftes ud og vi kigger os omkring, men i vores søgen ser vi jo, at der er mange spændende løsninger, men hvem har den bedste der passer til netop vores behov? Hvad bør vi fokusere på og evt. prioritere frem for andet? Er det integration med øko. system, design, funktionalitet, hastighed, SEO eller hvad anbefaler i? Økonomien i systemet er ikke underordnet, men vi er et lille firma og stiler i første omgang efter et mellem-niveau (målt på de 3 valgmuligheder mange systemer tilbyder) Hilsen Trendy-man |
Hej
Behov er netop nøgleordet når i skal ud og se på en ny løsning.
De billige CMS er som regel kun billige i starten og kan ende med at blive meget dyre hvis i indenfor kort tid vokser og får flere behov.
De rigtig dyre har så mange funktionaliteter at der kan gå lang tid før i kommer til at udnytte dem fuldt.
Selv har jeg erfaring med en del forskellige løsninger, men for at jeg kan hjælpe jer videre har jeg brug for flere oplysninger omkring jeres forretning og behov. Hvis det forsat har interesse, vil jeg forslå vi mødes og gennemgår mulighederne.
Vh Alex