Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook hjælp: hvordan flytter jeg likes fra én side til en anden el.lign.?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en ny FB side og gør alt hvad jeg kan for at flytte aktiviteten fra min gamle over på den nye. Min gamle side har ret mange likes, hvorfor jeg naturligvis synes det er ærgerligt hvis mange af dem går tabt! Så...kan man på nogen måde "flytte" likes eller informere de gamle likere direkte om, at de skal like den nye side? 

På forhånd tak! :)

Mvh. Regitse 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:01

Lav en statusopdatering og fortæl tingene som de er? 

Der er ingen måde hvorpå du kan flytte likes fra én side til en anden. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Nu ved jeg ikke om de to sider handler om det samme, eller om det er om to vidt forskellige ting, hvorfor det kan blive svært at give folk incitament til at skifte over til den nye.

Mit forslag er at du afholder en konkurrence om f.eks. et gavekort på 200-300 kr. til alle dem der vælger at skifte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:19

Det er muligt at målrette Facebook annoncer mod fans af sider, som du administrere. Opsæt derfor nogle Facebook annoncer for din nye side, som du målretter fans af din gamle side. Her tænker jeg især på Opslagsannoncer, som viser den nye sides opslag i annonceform til målgruppen. Læs mere om Facebooks annonceformer i denne artikel om emnet: Facebook annoncer

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:21

Kasper Bengtson:

Det er muligt at målrette Facebook annoncer mod fans af sider, som du administrere. Opsæt derfor nogle Facebook annoncer for din nye side, som du målretter fans af din gamle side. Her tænker jeg især på Opslagsannoncer, som viser den nye sides opslag i annonceform til målgruppen. Læs mere om Facebooks annonceformer i denne artikel om emnet: Facebook annoncer

God salgspitch ;)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:29

Hej Kenn

Tak :) Men det ville det nu mere have været, hvis jeg havde linket til en produktside.

Faktisk er denne artikel rent faktisk - med opfordring fra bSocials følgere på Facebook - skrevet til folk, som gerne vil lære mere om facebooks annonceformer, så salgspitch ville jeg nu ikke helt kalde det. Jeg synes det er en artikel, som alle Facebook side ejere bør læse, da den giver et godt overblik. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:30

Kasper Bengtson:
Faktisk er denne artikel rent faktisk

* Faktisk er denne artikel

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:34

Kasper Bengtson:

Hej Kenn

Tak :) Men det ville det nu mere have været, hvis jeg havde linket til en produktside.

Faktisk er denne artikel rent faktisk - med opfordring fra bSocials følgere på Facebook - skrevet til folk, som gerne vil lære mere om facebooks annonceformer, så salgspitch ville jeg nu ikke helt kalde det. Jeg synes det er en artikel, som alle Facebook side ejere bør læse, da den giver et godt overblik. 

Hej Kasper,

Det var også blot for sjov og synes kun det er fint, at man kommer med sin hjælp som er relevant og så samtidigt kan sælge sine produkter.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:14

Du kan flette de to sider sammen, men det er selvfølgelig mest relevant hvis det er to sider med samme type indhold -ellers vil folk der tilmeldte sig "os der elsker motorcykler" hurtigt fordampe fra den nye side "my little pony fans" ( måske.. Stick out tongue

For at flette siderne sammen skal du være administrator af dem begge og du skal kalde dem det samme ( præcis det samme) -så får du et flettefelt i administrationsknap-delen som du kan bruge til at merge de to. Det er god stil at informerer på siden først om at man fletter dem sammen, især hvis det er en anden type side. Og også god stil at skrive i den nye mergede sides about, at det er en sammenfletning, så folk ved hvorfor de pludselig kan li denne nye side.

Brug google for lidt mere præcise instruktioner til sammenfletningen, eller læs på FB developer siderne :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)