Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-sites

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Rejse-Guides.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg har en hjemmeside med en masse rejse-guides, og jeg bruger affiliate-marketing til at finansiere det.

Jeg er dog lidt træt af udbuddet på tradedoubler og euroads lige inden for rejsebranchen. Kender i andre affilate-sites, som er noget ved?

Mvh Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

partner-ads, webgains, zanox, tradetracker, netbooster, adservice, adtraction

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 22:31

Jeg benytter selv Partner-Ads og kan varmt anbefale dem.

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 08:20

Jeg vil også anbefale Partners-Ads de har et stort udvalg af kampagner.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 08:25

Euroads og Tradedoubler har det største udvalg i rejsenichen, så jeg tror ikke du vil kunne finde så meget bedre desværre.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:28

Ja, Partner Ads er en god løsning. De har mange danske programmer og en super kundeservice. Hvis du finder en rejseside, og du ikke kan finde noget affiliate program til siden, plejer Partner Ads at være til at snakke med, så de evt. kan spørge side, om siden vil være en del af Partner Ads.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:58

Hej Daniel

Nu har jeg ikke set din side, men Tradedoubler har den største samling af anerkendte rejsebureauer og booking selskaber, såsom Hotels.com, Expedia osv., så jeg kan ikke se hvad du leder efter?

Partner-Ads har skam også et godt udvalg, men det er mere indenfor nogle små nicher, såsom camping, ferie i det jyske, osv.

Hvis du deeplinker til hoteller fra Hotels.com f.eks., så burde det da være nemt at vælge noget relevant? De har jo tusindvis af hoteller at tage af :)

EDIT: Hvis din side er Rejse-Guides.dk, så forstår jeg ikke, hvorfor du ikke har taget dig tiden til at præsentere nogle fede hoteller i alle dine guides? Så kan folk klikke på hotellerne for at læse mere, og vupti, så er de inde på annoncørens side, og en cookie lagres på deres computer.

Jeg tror ærligt talt ikke du får meget ud af at klistre din side til med reklamer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)