Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

40.000 bannervisninger/måned - og CTR på 0,16 % til en pris på 2000 kroner per måned - Er det overpriced?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:
Jeg blev nysgerrig og kiggede lige ind på din side, kan det passe du sælger en ½ gris for 1700 kr? :O

Hej Eric

Ja det er ganske korrekt, lækker halv gris

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:41

Jesper Laugesen:

så en enkelt handel har du til DKK 2.000,- + lidt visninger.

Der skal "satame" en god profit pr. deal til at hente den hjem :)

Ja, rent indtjeningsmæssigt kan det slet ikke hænge sammen på den korte bane. 

De prøver så at ovebevise mig om at jeg ikke kun skal kigge på min CPC, men mere på at jeg får øget kendskabet. Men i mine øre, lyder det lidt som øregas :S

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 22:44

Ren øregas tror jeg nu ikke det er - når man annoncerer online vil man selvfølgelig gerne have så mange (relevante) klik som muligt - men jeg tror de til dels har ret i, at de folk, der ser annoncen uden at klikke på den måske også husker dig senere - nøjagtig som dem, der ser annoncer i lokalaviser og magasiner.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:10

Hvis man skal have PR-værdi ud af annoncer uden at folk klikker, så skal der skydes med spredehagl, så annoncen vises på samtlige de sites som den besøgende lander på.

Hvis man kun annoncerer på et site med en annonce, husker folk den ikke, med mindre den har der interesse, og det viser sig jo ved klik.

Du vil få meget mere ud af at bruge dine penge på Adwords, og udregnet efter din nuværende pris og CTR, kan du jo betale så høj en klikpris som 31,- kr på Google uden at det bliver dyrere end din nuværende annoncering.

Hvis du vil køre annoncer på andre medier, skal du sikre dig at målgruppen er korrekt, dv at det site du annoncerer på, skal være relevant i forhold til dine produkter.
Alt andet er bare spild af penge.... 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)