Hej Bogføringshajer :-) Er der nogen der ved hvordan jeg skal bogføre en mistet faktura/bilag? Mit firma har købt noget og faktura'en er åbenbart bortkommet men trækningen og butiksnavn kan ses i bankkontoudskrift. Der er ikke tid til at kontakte butikken da regnskabet er overskredet fristen, så er lidt tidspresset. Det er et APS. Faktura'en/købet er fra sidste år, altså fra sidste regnskabsår som er udløbet. Det er et mindre beløb i 100'de kr klassen. Jeg tænker at enten kan jeg selv (som ejer) betale ind på firmakontoen, og så bære omkostningen personligt. Men er egentligt interesseret i at vide hvordan man gør hvis jeg ikke har lyst til dette, og hvad nu hvis det var et meget større beløb? Håber nogen kan svare på det, og på forhånd tak! Mvh. |
Hvordan bogføres en mistet købsfaktura?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)