Hej nogen der er nogen ting jeg gerne vil ha på plads og kan ikke rigtig finde svar på nettet
1 koster det noget at starte et aps firma?? hvis ja hvad kan så betale sig at tag som chauffør
2 hvis du ingen penge har men går ud og låner dem i banken og betaler så tilbage til dem hver mdr kan det lade sig gøre.
skal lige siges at du arbejder under et firma så de første par mdr har du gennemsnit ca 49.000 kr om mdr.
3 hvor og hvilken forsikringer af gods hvilket firma vil i forslå man tergner forsikring igennem
4 hvor meget koster forsikringen på en varebil med lift. har nok flere spørgsmål når jeg kommer på den. men undre mig bare over folk skrive man skal betalefor et aps. skal man bruge det som selvstændig chauffør+?? håber der er nogen som kan hjælpe med alle de svar her
man skal skyde 80.000 kr kontant ind for at stifte ApS - eller en dyrere løsning - værdier på mindst 80.000 kr + stiftelsesomkostninger på ca 3.000 kr
lars87er:
2 hvis du ingen penge har men går ud og låner dem i banken og betaler så tilbage til dem hver mdr kan det lade sig gøre.
Ja du må gerne låne pengene men det er ikke usandsynligt banken vil kræve du har noget at stille i sikkerhed
Jeg forstår ikke den med de første måneder har du igennemsnit 49.000 kr om måneden - og forsikringen ville jeg foreslå dig at kontakte 3 selskaber og bede om tilbud, men forsikringen er afhængig af hvad der forsikres/værdien af dette
Det er ikke et krav at ha et ApS for at være selvstændig chauffør det kan du sagtens være som almindelig personlig virksomhed der ikke koster noget at stifte - men hvor du så hæfter personligt for evt. gæld
Overordnet set synes jeg nok man hører en del sige, at det absolut ikke er så let at få økonomi i en virksomhed som selvstændig vognmand, men der er jo nogle som lykkes
VH
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jamen fordi har faktisk en aftale med firma som jeg kan kører fra hvor indemeldes i deres firma ligger på 0 hvor jeg ved mini trans kræver 8.000 nok om det.
jamen har som sagt en aftale med dem hvor jeg kan kører fra dem fra mandag og til fredag. det med de 49.000 kr var faktisk bare en gennemsnit jeg sagde. ved godt det ikke kommer til at ligge der hver mdr. men fra start vil jeg ha en god intjening da der skal skrives en kontrakt og de siger de skriver i kontrakten at man har så mange timer hver uge så du er garanteret arbejde.
forstår ikke helt den med aps vil det sige hvis du lad os sige laver et aps så hæfter du ikke hvis det går helt galt og går konkurs men det gør du hvis du laver et af dem der er gratis eller hvad skal man kalde det.
lad os sige laver et aps så hæfter du ikke hvis det går helt galt og går konkurs men det gør du hvis du laver et af dem der er gratis eller hvad skal man kalde det.
ja det skulle også gerne fremgå af linket du fik. Den gæld der måtte være i et ApS hæfter kun selskabet for, så der kan du kun tabe de 80.000 kr MEN - der kan jo nemt være banker og andre som kræver at DU alligevel selv skal skrive under på, at du hæfter, men selskabet gæld hæfter du ikke for
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER