Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere B2B salg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg driver bla. en webshop med salg af golfudstyr og ja, der er stor konkurrence! Jeg har fået en rigtig stor virksomhed i garnet på nogle golfbolde med logo og kunne sådan set godt tænke mig fremadrettet at supplere med mere B2B handel. Jeg mener selv at kunne være med på prisen på forskelligt udstyr med logo (ellers havde jeg med garanti heller ikke fået den ordre), men mit site henvender sig ikke ligefrem til dette marked og jeg ved heller ikke om jeg tror det vil have den helt store effekt at ændre og målrette det mere mod B2B, da min erfaring siger mig, at flertallet ikke søger nye leverandører via webshops.

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer fra webshop ejere med generel markedsføring til denne kundegruppe, hvordan bliver du set og hvordan finder du nye B2B kunder i dit segment? Direct mails, email kampagner, cold calls, annoncer i fagblade, sponsorering, eller noget helt andet måske?

Mvh
Thomas
Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Påtænker om jeg skulle forsøge mig med en "tester" og feks. identificerer 100 potentielle kunder, udarbejde noget tilbudsmateriale og sende til dem via snail mail. Jeg husker dog selv fra mine dage som indkøber, at der skulle noget ret specielt + den rette timing til, hvis den slags reklame skulle fange min interesse. Tænke, tænke...nogle erfaringer med den slags?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)