Hvis du læser de dokumenter der ligger ved sagen, så vil du se, at DK-Hostmaster ikke ser noget problem med dette salg. - Så ja, læg dig bare på ventelisten, hvis tiden ikke betyder noget.
Hvis du læser de dokumenter der ligger ved sagen, så vil du se, at DK-Hostmaster ikke ser noget problem med dette salg. - Så ja, læg dig bare på ventelisten, hvis tiden ikke betyder noget.
Hehe jeg kan ikke set det står noget sted....
I stedet skal du acceptere at du kan miste dine købte domæner. Hvad er det for noget fis du prøver at lokke folk til???
Hvad er det for noget fis du prøver at lokke folk til???
Jeg forsøger ikke at lokke folk til noget som helst. - Jeg gør opmærksom på et konkurssalg.
Selvfølgelig gælder de almindelige domæneregler da, det kan en normalttænkende person da regne ud.
Hvis du køber en bil på auktion skal du altså også stadig overholde færdselsloven.
Hvis ikke du er interesseret, hvorfor så skrive? - Mit indlæg var alene en venlig info til interesserede personer... Hvilket jeg vist også skrev i første indlæg.
Der er da ingen der lokker folk til noget... Hvis nogen arbejder på at starte op i branchen omkring handikappede, så kan domænerne da være en god idé... - Ellers risikere man selvfølgelig at miste dem.
49 * 41 = 2009 kr, så kan du få dem alle overdraget for 1000,- kr er det da ikke så tosset.