Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce og fakturakrav

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forsøger at få min Woocommerce-TESTopsætning til at udsende fakturarer ved endt betaling.

Den "Invoice", der sendes ud fra Woocommerce, ser lidt skrabet ud og jeg kan umiddelbart ikke se, hvordan den overholder almindelige fakturakrav som fx at vise det rå grundlag for momsberegningen og momssatsen. Der vises kun den samlede pris inkl, moms samt momsbeløbet.

Jeg har af nød forsøgt at bruge "WooCommerce Print Invoices & Delivery Notes" for at generere fakturaer, men det ser ikke meget bedre ud. Ingen momsgrundlag og momssatser.

Og uanset hvad - så kører ordrenummeret bare ind på fakturaen og ikke et separat fakturanummer. Det overholder jo heller ikke lovkravene.

Er der et trick her?

På forhånd tak,

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg kan se rundt omkring, at der er generelle problemer med fakturahåndtering, lovpligtige oplysninger osv. i Woocommerce:

Jeg har også startet en tråd herovre: http://wordpress.org/support/topic/many-problems-with-woocommerce-customer-invoice.

Hvis det holder stik, at Woocommerce ikke kan det her, så har jeg svært ved at se, hvordan man kan bruge det som en seriøs webshop-løsning uden at få en masse rod med regnskabet. 

Er der nogen der har noget input her? (måske har jeg overset noget).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)