Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bounce Rate på 46.50 %

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Analytics-kyndige.

Jeg har forsøgt at læse om Bounce Rate både her på Amino og gennem Google, men jeg har stadig lidt svært at gennemskue, hvad en god Bounce Rate
er på et amerikansk Affiliate-website som mit. Jeg anmelder musik, DVD'er og bøger, som man vil kunne købe via Amazon og iTunes. Der er derudover også en blog, hvor jeg skriver om alt mellem himmel og jord indenfor musik/musikhistorie/musikgenrer, etc.

Det skal tilføjes, at siden er meget ny (1-2 måneder), og at jeg stadig mangler at oploade mange anmeldelser og blogindlæg, så det er naturligvis stadig alt for tidligt at sige noget om, hvor lav min Bounce Rate kan blive? Men jeg fik for 2-3 uger siden Google Analytics på siden, og nu er det jo selvfølgelig lidt spændende at følge med.

Hvad er en god Bounce Rate for en side af min slags? Et sted imellem 40-60 %? Netop nu ligger den på 46.50 %.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:26

Forsøger lige igen, da jeg skrev indlægget lidt sent i går aftes. Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:39

Okay. Det her er sidste gang, jeg trækker tråden op. Ellers skal jeg nok lade den dø ud. :-)

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 16:36

Hejsa.

Jeg tror at det er meget forskelligt hvad en god bouncerate er på diverse sider og shops.

Jeg administrere til dagligt en webshop med omkring 3000 besøgende om dagen, der ligger bounceraten på ca. 30%

På de fleste af mine kunders adwords kampagner ligger bounceraten helt nede på 20-25% fordi jeg laver dem så målrettet som muligt.

Men det siger sig selv, lav bouncerate = godt og relevant indhold i forhold til søgningen. :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:02

WEBoptimist.dk:

Hejsa.

Jeg tror at det er meget forskelligt hvad en god bouncerate er på diverse sider og shops.

Jeg administrere til dagligt en webshop med omkring 3000 besøgende om dagen, der ligger bounceraten på ca. 30%

På de fleste af mine kunders adwords kampagner ligger bounceraten helt nede på 20-25% fordi jeg laver dem så målrettet som muligt.

Men det siger sig selv, lav bouncerate = godt og relevant indhold i forhold til søgningen. :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Yes, det er jeg helt med på ;-). Men kunne være interessant at høre fra nogle, der evt. kunne skrive noget om, hvilken Bounce Rate, der - i første omgang - ville være tilfredsstillende for et Affiliate-website af min type.

Jeg vil naturligvis arbejde hårdt for sagen for at opnå en bedre og bedre Bounce Rate, men det ville være ganske rart at vide, hvor jeg befinder mig på nuværende tidspunkt for at finde ud af, om jeg befinder mig på et rimeligt fornuftigt stadie af et nyt website at være!? :-)

De bedste hilsner

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)