Hej Karim, Du har allerede fået mange gode råd og her er et mere, håber jeg. Sørg for at udvide din søgeordsliste, 20 søgeord er slet ikke nok. Søgeordene må meget gerne være meget specifikke. Disse har typisk ikke så mange visninger eller klik, men de konverterer meget bedre end de mere brede ord. En bruger søger efter "Køb luksus safari sydafrika" er meget tætter på købsbeslutningen end en der søger efter "safari". Det kan bidrage til en væsentlig forøget konverteringsrate. Med dit begrænsede budget er det helt sikkert vejen at gå. Som en bonus vil det generere højere klikrater, forudsat du har gode annoncetekster, og dermed forøge din kampagnes kvalitet. |
Læg mærk til at jeg sagde 20 søgeord i hver annoncegruppe - ikke i alle kampagner ... en helvedes stor forskel når vi snakker Adwords
Generelt hælder folk alt for mange ord i deres grupper.
En af hemmelighederne i effektive adwords kampagner er en meget stram gruppering og opdeling.