Hey jeg har siddet alt for mange timer med at prøve at smide en enkelt side op på ny hjemmeside. jeg har webhotel- koder mv. har prøvet at smide en simpel html side(en hel side uden knapper osv, svare til et stort billede der skal bruges som front/hjemmeside) jeg har prøvet med filezilla, jeg kan sagtens få filen op på siden, men jeg kan ikke se billede, kun en hvid side- jeg har prøvet at kalde den index.html for at få den til at åbne som start side, det virker- men der kommer ingen billeder på- jeg har prøvet at pege den på de tilhørende gif og jpg filder der ligger i Html - men der må være et eller andet jeg gør forkert?- har lagt dem i samme mappe! jeg har lavet html filen gennem coreldraw- det burde vel ikke være noget problem! kan nogle hjælpe eller måske smide siden op for billigt?- jeg har filer liggende i coreldraw format, jpg og hvad der ellers kunne være relevant- måske selve størrelsen skal justeres så det er den helt rigtige størrelse skriv gerne på BS@saadanservice.dk bedste hilsner/Bo Schønemann |
Lad mig hjælpe dig :)
Skriv privat besked eller kontakt mig over www.facebook.com/shemsiu/