Hej Amino Dette er ikke min almindelige Amino profil, men en som er lavet til formålet, da jeg ikke ønsker at vedkommende som jeg har udeståendet med, skal miste kunder eller omdømme fordi folk evt. kan finde frem til hvem vedkommende er. Jeg skal lige høre hvordan i ville forholde jer til denne problematik. Jeg har bestilt x antal tekster baseret på et godt tilbud udbudt her på amino. Da ordren er stor, beder vedkommende om forudbetaling, som vedkommende får i sidste måned. Pga. misteforståelser mellem ham og hans partner, så troede han at hans partner skrev teksterne.. siger han. Det gjorde partneren så ikke, så vi måtte rykke igen og igen for de her tekster. Dog som oftest utroligt mange dage uden svar efter utallige beskeder, selvom vi var blevet dem lovet færdige til en bestemt dato (hvortil teksterne skulle bruges). Så viser det sig, at vedkommende så selv vil skrive dem og de loves færdige til en bestemt dato. Denne overholdes ikke, da vedkommende pludselig havner på sygehus? Endnu engang dårlig undskyldning efter undskyldning. Så bliver de slutteligt lovet færdig til i sidste uge, men da vedkommende laver et første oplæg til en tekst spørger jeg, om han har set de krav vi har til teksterne – bl.a. en bestemt keyword intensitet osv. Det havde vedkommende, men man kan altså ikke forvente, at de kan efterleve alle vores krav til den pris de har givet. Det siger de så 1 måned efter bestillingen og betalingen. Det ender med, at vi gensidigt annullerer ordren og jeg beder om tilbagebetaling. Siden da har jeg ikke hørt fra ham. Hvad ville i gøre for at få returneret jeres betaling? Jeg har fået hans navn, adresse, cpr. nummer på fakturaen pga. manglende momsregistrering. Skal der sendes en faktura eller? Han er desværre uden for mentalt rækkevidde og aner ikke hvad det vil sige, at leve op til et ansvar som forretningsdrivende. Aldrig i mit liv har jeg været ude for noget så useriøst som det her.. |
Få returneret betaling for ikke leveret ydelse
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)