Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wepshop?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du garanteret kan se allerede her i tråden, så bliver det nemt meget forvirrende m.h.t. hvor og hvordan man skal starte. Der er utallige muligheder, og de fleste vil mene at lige netop deres produkt er det bedste.

Nogle kan man selvfølgelig faktuelt se er bedre eller dårligere end andre, mens en stor del af det ikke kan afgøres fuldstændig, men vil i stor stil afhænge af hvem man er, hvad man vil sælge, hvad man selv kan, hvilke muligheden man leder efter, og hvor mange penge man er parat til at bruge.

Med det sagt, så er du kun nået til hvilket "system" du vil bruge til at lave din webshop.

Selv om det kan være "stort" nok i sig selv, er det kun en lille del af det at have en webshop, og der vil stadigvæk være lang vej igen.

Nu lyder det garanteret som om jeg forsøger at skræmme dig væk, men det gør jeg slet ikke - og når det kommer til stykket, så er det egentlig ikke så slemt alligevel - Hvis du sætter dig som mål at finde ud af hvad der aller bedste af alle mulighederne er - så bliver du ALDRIG færdig. Hvis du derimod sætter dig for at finde ud af hvad der er bedst for dig, så er det en helt anden sag.

Hvis du sender mig en PM, så skal jeg nok gøre et forsøg på at hjælpe dig i gang med noget rådgivning/vejledning fra min side af. Både m.h.t. leverandører, hjemmeside, markedsføring m.v.

Det er ikke alt jeg er en haj til, og der må jeg så sende dig videre til nogle andre :)

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)