Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan simpelthen ikke lade være

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kære aminoer

Jeg ved godt I ser de her indlæg 17.000 gange om dagen, og det har da også været mit indlæg flere gange før. Men her kommer altså endnu en. 

Jeg fik i går lyst til at lave et helt nyt design til min hjemmeside. Det er nu færdigt, og jeg kunne godt tænke mig, at I gav jeres mening om det, som jeg ved I er så gode til. Hold jer endelig ikke tilbage med kritik. Hvad ville du have gjort anderledes?

http://jeppesmith.dk/

Alt godt!

- Jeppe

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 12:52

Synes jeg har set det design et par steder før, men jeg kan godt lide det. Kan godt lide du laver det så personligt, og jeg vil gerne udfordre dig til et spil skak.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 13:06

Hej Eric og tak for din besked :)

Designet har jeg selv lavet uden at lade mig inspirere for meget af andre sider, men du har ret i at stilen er set før.

Skak er en aftale ;)

Alt godt!

- Jeppe

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:30

Hej Jeppe,

Ikke så meget dér. Flot, enkelt og overskueligt. Du kan tydeligvis dit håndværk :)

Hvis jeg skal pege på nogle petitesser, så kunne din tre "pakketilbud" måske godt spices lidt op. De enkelte linjer med beskrivelser af hvad hver pakke indeholder, flyder lidt sammen som en grå masse der ikke rigtig fanger øjet.
I samme ombæring ville jeg nok indsætte en bindestreg i "Prestashopopsætning" for læsbarhedens skyld.

Og måske OMG Tekstil-videoen kunne embeddes i en lightbox eller lignende?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 13:46

Hej Mathias

Tak for kritikken. Det er noget jeg vil tage op til overvejelse :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 20:15

Andre der kan komme med ris/ros? :)

- Jeppe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

En mulighed kunne være at lave siden responsive. Lidt ærgeligt, at man skal sidde og zoome ind og ud, hvis man sidder på en smartphone. Jeg kan heller ikke se hele topmenuen.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 21:19

Super fed side.

Jeg elsker denne sætning "Hej jeg hedder Jeppe -  Jeg laver hjemmesider og drikker kaffe hele dagen"

Den giver et super fedt førstehåndsindtryk :)

Mvh Mads 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 21:34

Hej Jeppe,

Overordnet set er det en lækker, simpel side. Godt arbejde med textures. 

Jeg vil måske arbejde lidt med teksten. Afstanden mellem overskrift og brødtekst er meget lille, og du kunne egentlig også godt gøre skriftstørrelsen større på brødteksten i samme omgang. Dine linier er lidt lange ifht. læsbarheden.

Super med lidt personlig tekst og ikke den sædvanlige salgstale.

Din kontakt-form virker ikke optimalt. Kom ganske tilfældigt til at trykke på knappen uden at udfylde felterne. Men jeg blev alligevel mødt af en pop-up med "tak for din besked..." hvorefter jeg bliver ført videre til en fuldstændig unstyled fejl-side, som ikke engang er UTF-8 kodet. Så ÆØÅ vises ikke korrekt.

Desuden ville det være lækkert, hvis der var en active-state på knappen, så det ser ud som om, man rent faktisk trykker på den :).

Som en anden nævne vil et responsive design ikke være værst. Men det er jo også en vurderingssag om du har nok besøgende fra mobiler til at det er besværet værd.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 22:10

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg kan læse at der stadig er noget der skal gøres, og det er bare fedt med konstruktiv kritik :)

Alt godt!

- Jeppe

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)