Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lydfiler på min hjemmeside ..-hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Fantasirejser Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne udbyde mine egne indtalte mp3 lydfiler til downloadning mod betaling på min hjemmeside. Er der mon nogen der har en ide til hvad for et program der skal bruges og nogen der kender en side hvor jeg kan se noget lignende?? 

Jeg har en hjemmeside som er lavet i Wix, gad vide om det overhovedet er muligt?

Kh Maria

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:39

Hej Maria,

Ja, det er muligt i Wix, men det kræver at du har en premium konto, for at du kan lave en webshop (som er nødvendig for at du kan modtage betaling og sælge varer). Jeg kender ikke meget til Wix, men jeg vil tro, at der også er mulighed for at sælge virtuelle produkter, dvs. filer til download.

Nu nævner du ikke om din website er ny, eller godt etableret hos Wix. Hvis du kun er i opstartsfasen, vil jeg nok anbefale dig at droppe Wix, og skifte til Wordpress og Woocommerce, eller et andet open source system, som helt sikkert kan det du efterspørger.

Hvis du er glad for Wix, så skal du selvfølgelig blive hos dem, og undersøge mulighederne omkring deres shopsystem.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:41

Hej Maria.

Du skal også overveje, om du ønsker, at dine kunder skal kunne downloade dine MP3-filer, eller om lydfilerne skal gøres tilgængelige til afspilning på din side. Der er forskellige strategier og holdninger til, hvordan det håndteres.

Download er godt til dem, som vil høre lydfilen i bilen, mens en samling af rådgivningslydfiler inklusive instruktioner, kan være en fordel at have integreret i sin side - så minimerer du også muligheden for kopiering af lydfilerne.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)